پسرا سوسکن!!!!!!!!!!!!!

پسر ها شبیه سوسک هستند !!!!!
چرا؟؟؟؟؟
میگم خدمتتون
1.دقت کردین بعضی سوووسکااا گیر میدن بهت هرچی با دمپایی میزنی تو سرشون بیشتر میان طرفت!!!!
2.دیدین سوسک ها چقدر سگ جونن لهشون میکنی ولی هنوز شاخکاشونو تکون میدن
خووووووووب تا اینجا فک کنم منظورمو گرفته باشین!!!!
خوب میریم سراغ بقیه ی شباهت ها
3.مدل مووووووووو های پسرااااااا (با وجود تنها 2 تار مو!!! همونو با کلی چسب و تافت و ... سیخ می کنن)
4.سوووسک موجود چندشیه (مثل پسر ها که خیلی چندشن)
5.سوسکااا رو هیچکی دوست نداره (البته من به استثنا ها کاری ندارم کلی گفتم)دقیقا مثه پسر هاااااااا
6.سوسک تنها حشره ایه که خوشگلش پیدا نمیشه!!!
مثل پسر که نسل خوشگلاش منقرض شده!!



نظرات شما عزیزان:

خاطره
ساعت20:28---21 تير 1391
وبت خیییییلی قشنگ بود

کوچولو و ناز و دخترونه

فقط یه پیشنهاد کوچولو:

فونت مطالبتو درشت تر کن که یکی که مث من شماره چشمش 4 هس هم بتونه بخونهپاسخ: مرسی گلم حتما سر میزنم


ص.ا
ساعت20:12---21 تير 1391
من منم تو تویی تو منی من توام ...... اه گیج شدم اینجا چه خبره ؟؟ پاسخ:تو کی هستی . . . اااا تویی مستشار!!!؟ مرسی سر زدین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,

] [ 19:20 ] [ جوجی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه